Κοινή δήλωση του Αναστάσιου Νικολαΐδη, Βουλευτή Ν. Δράμας και υπεύθυνου ΚΤΕ Υποδομών και Μεταφορών, και Δημήτρη Σαρηγιάννη, Γραμματέα Τομέα Υποδομών ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.
Σε κοινή δήλωσή τους ο Αναστάσιος Νικολαΐδης, Βουλευτής Ν. Δράμας και Υπεύθυνος ΚΤΕ Υποδομών και Μεταφορών, και ο Δημήτρης Σαρηγιάννης, Γραμματέας Τομέα Υποδομών ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, ανέφεραν τα εξής:
Η σημερινή ανάρτηση του Υπουργού Επικρατείας κυρίως με όσα αναμένεται να υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια στον ελληνικό σιδηρόδρομο, θα είχε κάποιο νόημα, αν προερχόταν από στέλεχος μιας κυβέρνησης που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας το 2023 και όχι πριν από έξι χρόνια, το 2019. Για αυτό, άλλωστε, για τη σημερινή κατάσταση στο σιδηρόδρομο και την απαξίωση του τρένου ως μέσου μεταφοράς, η Νέα Δημοκρατία φέρει την ευθύνη και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει με παραθέσεις έργων που παραπέμπουν κυρίως στο μέλλον. Τα περισσότερα από όσα αναφέρονται με ορίζοντα υλοποίησης το 2027, εάν είχαν υλοποιηθεί εγκαίρως, είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι 57 συμπολίτες μας θα ήταν ανάμεσά μας και η 28η Φεβρουαρίου θα ήταν απλά μια ακόμη ημέρα του έτους.
Εξάλλου, πέρα από την ιδιαιτέρως αρνητική άποψη που επικρατεί στο μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας για τη σημερινή κατάσταση στον σιδηρόδρομο, η οπισθοχώρηση πιστοποιείται και από μια σειρά πραγματικών περιστατικών, όπως είναι η χρήση λεωφορείων για την πραγματοποίηση σιδηροδρομικών δρομολογίων, αλλά και τα τόσα πολλά περιστατικά – συμβάντα ασφαλείας με συρμούς τρένων.
Βέβαια, η κυβέρνηση για ακόμη μια φορά δεν λαμβάνει υπόψη της τα όσα αναφέρουν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο, οι οποίοι στις ανακοινώσεις τους θέτουν με ξεκάθαρο τρόπο σημαντικά και σοβαρά προβλήματα, τα οποία βέβαια έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς, όπως συνέβη με τραγικές συνέπειες πριν από το δυστύχημα των Τεμπών, όταν δεν λήφθηκαν υπόψη οι προειδοποιήσεις τους.
Τα όσα αναφέρθηκαν από τον Υπουργό Επικρατείας για τον σιδηρόδρομο εντάσσονται στην προσπάθεια διαχείρισης από πλευράς κυβέρνησης της οργής της κοινωνίας και της έντονης αντίδρασης των πολιτών με τις συγκεντρώσεις την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Πάντως σε διαφορετική κατεύθυνση από τον Υπουργό Επικρατείας έχει κινηθεί ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο οποίος στην πρόσφατη συνέντευξή του στην εφημερίδα «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» είχε αναγνωρίσει ότι για τον σιδηρόδρομο ότι δεν έχουν γίνει όσα πρέπει, καθώς ανέφερε ότι «πρέπει να γίνουν περισσότερα» και είχε επισημάνει ότι η χώρα δεν διαθέτει έναν σιδηρόδρομο αντάξιο της εποχής μας, καθώς, όπως είχε χαρακτηριστικά αναφέρει, «μέσα στην επόμενη διετία, η Ελλάδα πρέπει να διαθέτει έναν σιδηρόδρομο αντάξιο της εποχής μας». Τελικά, μπορεί επικοινωνιακά να παρουσιάζονται διάφορα αφηγήματα από πλευράς κυβέρνησης, όμως η κοινωνία αντιλαμβάνεται ποια είναι η πραγματική κατάσταση στον σιδηρόδρομο στη χώρα μας και ποιος ευθύνεται για αυτή.